Home » » Kajol Menelepon

Kajol Menelepon


Tadi malam takojut kali awak, hape berdering dering 7 kali, nomornya aneh, no luar, sambil malas awak angkat, awak dengarkan apa maunya,
"Hello, I am Kajol Devgan.........!!!!" kata yang nelpon.
Alamak, tang.................. !!!!!, cepat cepat awak keluar rumah lari kesamping pokok seri yang sebatang tu, takut awak tau pulak mak mirah cewek lama awak yg di Bombay nelpon awak.
" Ada apa Jol,..... kau nelpon aku....." ???? kata awak ciyus
" Bang Musa Pasaribu, abang ke Bombay lah, jumpai aku, aku tak sanggup hidup berjauhan bang hik hik hik hik " katanya meraung.
" Jol, bkn aku tak mau Jol...., aku dah enak di Berandan ni jol, lagi pulak tadak lagi kota laen yang seenak di Berandan ni,,,,,,, kalau secantik kau banyak kali disini Jol, ada Ayoe Kirana, ada Lupi, ada Sri Herlina Harianto, cuma yang payah nyarinya orang yang seganteng Abang kau nilah Jol...............!!!!
" Hambar awak...........!!! kata Kajol sambil menutup cerita.

0 komentar:

Posting Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.

Arsip Blog